نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

زمان این شاهد قتل!

Sunday, 24 April 2016، 06:17 PM

شاید که تو به گذشته ات وفادار نمانی...اما گذشته به تو خوب وفادار می ماند.همیشه همینطور است، یک مشت خاطرات هی توی سرت می کوبد، می آید و می رود ، تاریکخانه ذهنت میشود محل عبور و مرورشان ، ان وقت است که میفهمی گذشته  ودلتنگی دویار وفادار دیروز  و امروزند که تا همیشه وفاداریشان به تو باقی می ماند. آن وقت است که میفهمی چقدر این حال بی ثبات متغیر بی وفا هست و آینده غیرقابل دسترس و دور ... اما میان این همه وفاداری گذشته و بی ثباتی حال و دست نیافتنی بودن آینده این تو هستی که تصمیمت را میگیری به کدام وفادار بمانی و تا همیشه با آن زندگی کنی  وامان از آن روزی که گذشته ات زیباتر از حالت بشود یا که آینده ات پرزرق و برق تر ، آن وقت است که حالت قربانی قتلی میشود که زمان تنها شاهد مرگ است و اما هیچ وقت به زبان نمی آید...

موافقین ۲ مخالفین ۰ 16/04/24
notenevis ...

قتل

نظرات  (۲)

24 April 16 ، 18:22 ماه نوشته
چه قدر زیبا نوشتید :)))
البته من زمان حال رو ترجیح میدم و معتقدم اگه از همین الآن از زندگی لذت ببریم و از وقتمون درست استفاده کنیم هم گذشته دلنشینی خواهیم داشت و هم آینده ای درخشان :)
پاسخ:
مرسی مرسی :)) منم حال رو ترجیح میدم :دی چه جالب من الان رفتم وبلاگت رو دیدم و ادت کردم به فیدلی که بخونمت و از وبلاگ تو فهمیدم عهههه یه سری وبلاگم هستن منو دنبال میکنن :)))
24 April 16 ، 18:39 ماه نوشته
چه جالب :)
منم اولا نمیدونستم دنبال کننده دارم :)
ممنونم وبلاگمو دنبال میکنی :)
پاسخ:
من الان دنبالت کردم که کشف کردم :))) هرچند من از طریق فیدلی میخونم وبلاگا رو .کلا با این امکانات بیان و اینا بیگانم.از وقتی بلاگفا زد نابود کرد آرشیومو کلا بیان شد فقط محل تخلیه ذهن برام :)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی