نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

زندگی!

Sunday, 19 June 2016، 07:45 PM

 گاهی با خود فکر میکنم اگر زندگی بخواهد یک روز درست مثل همانی بشود که همیشه در ذهنم گمانش را دارم، حتما آن روز باید من مرده باشم ... زندگی یعنی پیش رفتن اما نه به آن شکلی که تو میخواهیش، نه طبق نقشه  و آمال و آرزوهایت...برای من زندگی اینطور تعریف شده که همیشه رویا و آرزوهایی برای رسیدن داشته باشم، آنقدری که هربار رسیدم، تازه بفهمم رسیدنم اول نرسیدن بوده  ودوباره از نو آغاز کنم برای آرزویی دیگر...برای رسیدنی دیگر...گاهی فکر میکنم زندگی دروغ بزرگی به همه ما میگوید و آن هم تبلیغ نرسیدن و خوشبختیست...بهانه های ساده خوشبختی زیاد است کافیست خوب نگاه کنی...کافیست زندگی را از چشم خودش ببینی و نخواهی که درست همانی بشود که تو میخواستی بشود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/06/19
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی