نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

فقط میخواستم بگم این که متنامو بدون ذکر اسم خودم کپی میکنید و این که پیح زدید در اینستاگرام فقط به خاطر کپی کردن مطالب من،  قابل بخشش نیست از سمت من... تمام مطالب وبلاگ من همه از خودم هست و اگر کپی میکنید حلال نمیکنم( البته اگر معنی حلال رو بفهمید). مدتی هست که به خاطر مشغله هام فرصت نمیکنم که در وبلاگم بنویسم اما به زودی فعالیتم آغاز میشه. فقط خواستم بگم هرچیزی که در وبلاگم، فیسبوکم و پیج فیسبوکم که ریزنویس هست از خودمه، لطفا در صورت کپی منبع ذکر بشه در غیراینصورت نمیبخشم...

موافقین ۳ مخالفین ۰ 16/12/11
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی