نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

مسوولیتیست در قبال آدم هایی که مارا دوست دارند در زندگی...یادم هست دوستی داشتم که هربار باهم حرف میزدیم و من کمی ناراحت بودم میگفت حق نداری بیشتر از دوسه ساعت ناراحت باشی! آن هم به خاطر آن که من که دوستت هستم باید همیشه تو را شاد ببینم و از ناراحتی تو غمگین میشوم...گاه با خود فکر میکنم ما آدم ها نسبت به عزیزترین هایی که دوستمان دارند و حاضرند هرکاری برای خوشحال دیدن ما کنند مسوولیم، آنقدری که گاه که غمگین میشویم، گاهی که از قوی بودن خسته میشویم و میخواهیم دست بکشیم از جنگیدن یاد همین آدم هاست که به آدمی انگیزه میدهد...یک جور دلگرمی...یک جور قوت قلب که کسانی هستند که از غصه تو غصه دار میشوند و به خاطر شادی آن ها هم که شده گاه با جنگنده تر از همیشه برای زندگیت تلاش کنی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ 18/04/22
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی