نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

حالم بد است

Thursday, 26 April 2018، 12:06 PM

دود گرفته است حالم را ...حوالی آسمان حالم گرد و غباریست که مسموم میکند حال نفسم را ... انگار هرچه تلاش کنم برای فرار  از آن فقط بیشتر درون گرداب هلم می دهد...و من فقط نگاه میکنم، سکوت کرده ام ، بغض راه گلویم را بند آورده است و باز هم تنها نگاه میکنم...ساکت و آرام نشسته ام گوشه ای ، به پشت سر جرات نگاه کردن را ندارم، سرم را رو به بالا نمیکنم تا نفسم بند نیاید. حال به جا نیست ، رو به جلو که نگاه میکنم اشک هایم سرازیر میشود روی گونه ام...حالم بد است...چرا هیچکس این را نمیفهمد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ 18/04/26
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی