نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

خودت باش!

Friday, 1 June 2018، 11:26 PM

نمیشود از آدم ها توقع داشت تورا آن طور که تو خودت را درک میکنی، میفهمی و شناخته ای، بشناسند و درک کنند. آدم ها هرکدام از ظن خودشان یار تو میشوند. اوایلی که به این شهر آمده بودم مدام دوستی داشتم که از ایران نبود و به من میگفت که تو همه چیز را برخودت سخت میکنی، تو زیاد به خودت استرس وارد میکنی و خیلی حرف هایی که گاه با خود فکر میکردم چه جلوه بدی از خودم به نمایش گذاشته ام...کم کم پیش رفتیم و من همانی بودم که بودم. خودم بودم. گاه از دست خودم شاکی شدم. گاه خودم را دوست نداشتم. گاه از خودم متنفر شده ام حتی. در تمام زندگیم گاه آدم ها مرا تکان داده اند، گاه ناراحتم کرده اند، گاه حیرت زده  ومتعجب و گاه چنان بدی کرده اند که هنوز جایش درد میکند و اما من؟ گاه سعی کردم هیولا بشوم، من هم بد بشوم. جواب بدی را با خوبی ندهم و فراموش نکنم و نبخشم و از آدم ها به سادگی عبور نکنم. اما کم کم فهمیدم چیزی که درون خودم فراموش کرده ام آن است که من خودم را دوست نداشته ام ، من گاه از خودم بدم می آید اما آن چه واقعیت و حقیقت است ، آن است که من نمیتوانم خودم را تغییر بدهم که اگر بدهم من دیگر من نیستم. پس بنابراین ادامه داده ام و میدهم به مهربانی، به خوبی کردن و به گذشت و بخشیدن آدم ها...امروز تولد دوستی خارجی بود ، همانی که گاه به گاه من را شماتت میکرد و امروز برای اولین بار به من میگفتی میدانی؟ من حس میکنم باید از تو خیلی چیزها یاد بگیرم ، قضاوت نکردنت، رک بودنت ، زیادی مهربان بودن و توجهت به شخصیت آدم ها و احترام به آن ها، تلاشت برای کمک کردن به دیگران و صداقت  وبی ریایی در رفتارت که آدم حس میکند این پاکی و شفافیت را تنها در کودکان میبیند ...راستش را بگویم برای اولین بار در زندگیم احساس کردم شاید یکی من واقعی را دید. شاید یکی فهمید من چه میگویم، شاید یکی قدر دانست مهربانی و خوبیم در حق خودش را...

موافقین ۰ مخالفین ۰ 18/06/01
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی