نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

من به روزهای خوب تقویم هنوز امیدوارم. من به امیدواری درونم معتادم . درونم سرشار از حس زندگیست همچنان که گاه تهی از هر احساسم. من عجیب به این روزگار شک دارم که در آن هر غیرممکن، ممکن است‌و هیچ چیز از هیچکس بعید نیست، اما عجیب تر به این دنیا و خوبی های در آن ایمان‌ دارم و باور دارم که روزی جهان از تمام بدی ها پاک خواهد بود و دیگر هیچ ذهنی آزرده خاطر ، نگران و مشوش نخواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ 18/07/25
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی