نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

باور رویاهایم:]

Saturday, 14 November 2015، 07:30 AM

باور دارم که رویاهایم محقق میشوند، حتی اگر هزار نفر جلودارم بشوند، حتی اگر صد مانع جلوی پایم قد علم کنند، حتی اگر آسمان به زمین برسد، زمین به آسمان من به خودم، به توانایی هایم به تلاشم ایمان دارم و میدانم یک روز از این روزها به عنوان روزهایی یاد خواهم کرد که اگر سخت گذشت، اگر تنهاترین روزهای عمرم بود اما نتیجه داشت، به ثمر نشست. قوی بودنشاید که سخت باشد، امیدواری شاید که اعتیاد خطرناکی باشد اما در این روزهای پاییزی که پشتش زمستباور دارم که رویاهایم محقق میشوند، حتی اگر هزار نفر جلودارم بشوند، حتی اگر صد مانع جلوی پایم قد علم کنند، حتی اگر آسمان به زمین برسد، زمین به آسمان من به خودم، به توانایی هایم به تلاشم ایمان دارم و میدانم یک روز از این روزها به عنوان روزهایی یاد خواهم کرد که اگر سخت گذشت، اگر تنهاترین روزهای عمرم بود اما نتیجه داشت، به ثمر نشست. قوی بودنشاید که سخت باشد، امیدواری شاید که اعتیاد خطرناکی باشد اما در این روزهای پاییزی که پشتش زمستانی سخت خواهدبود،  اعتماد به بهار زندگیم باعث میشود لبخندم را از گوشه لبانم در سخت ترین شرایط هم پاک نکنم و حتی در بغض آلودترین لحظاتم به باورهایم ایمان داشته باشم.انی سخت خواهدبود،  اعتماد به بهار زندگیم باعث میشود لبخندم را از گوشه لبانم در سخت ترین شرایط هم پاک نکنم و حتی در بغض آلودترین لحظاتم به باورهایم ایمان داشته باشم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ 15/11/14
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی