نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

بسیار مراقبت باید ز گفتار

Wednesday, 27 January 2016، 02:04 PM

چیزهایی هست که نمیدانند، چیزهایی هست که "نباید" بدانند. همیشه مادرم درباره حرف زدن، احتیاط پیشه کردن تذکرهایی میداده و میدهد،  من اما همیشه عاشق آن بوده ام که بعضی مسایل را خودم کشف کنم و به آن برسم، آن هم مسایلی که از نظرم هیجان زندگی را بیشتر میکند و بابت آن هزینه و تاوانی لازم نیست بدهی، اما الان با اطمینان به این باور رسیده ام که باید مراقب گفتارت باشی، چرا که درصد خیلی اندکی از آدم های اطرافت به رفتارت توجه میکنند، وبیشترشان گفتارت را منبع قرار میدهند و از همان ها تو را قضاوت میکنند، نظر میدهند و در نهایت حتی در چشم دیگران تو را آن گونه وصف میکنندت و این یعنی همان که چیزهایی هست که نمیدانند، و چیزهایی هست که باید مراقب بود جز آن درصد اندک آدم هیچکس از آن ها سردر نیاورد تا پیش پیش قضاوت کند. 


ث.ن: جایی خواندم که خودت را برای هیچکس وصف نکن چرا که کسی که تو را بشناسد و دوستت داشته باشد و برایش عزیز باشی به آن احتیاجی ندارد و کسی که نه به توضیحات تو توجهی ندارد و برداشت خودش را میکند. الان خیره به دوربین و تکرار همان.

موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/01/27
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی