نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

تا همین چند وقت پیش با خودم فکر میکردم که خصوصیات اخلاقیم شبیه پسرهاست، با خودم تصورم این بود که چرا باید اینقدر با بقیه دخترهای دور و برم متفاوت باشم. فکر و ذکرم شده بود آن که چرا منی که عادت کرده ام به تصحیح اشتباهات خودم، هیچ وقت کسی متوجهم نشده بود؟ امروز یکی به من حرف هایی زد که هنوز با خودم فکر میکنم بیخود و بیجهت دکتر نشده باشد، آن هم دکترای مدیریت از بهترین دانشگاهای دنیا. داشتم با خودم فکر میکردم از بچگیم من را میشناسد و این همه عمیق من را میشناسد، با غرور و افتخار میتوانم همچنان به خودم بگویم که در انتخاب مشاور در همه دوران زندگی اشتباه نکردم. به من میگفت روحیاتت کاملا دخترانه است اما نه یک دختر معمولی، یک دختر بسیار عمیق که سر تمام مسایل زندگیش محکم بوده، قوی و استوار برنامه ریزی کرده و هیچ وقت از خودش راضی نبوده، چرا که در زندگیش از خودش بیشتر و بیشتر توقع داشته مدام. میگفت باید یک نفری کنارت باشد که بتواند از پس تو بر بیاید، چرا که دختر قوی هستی که استانداردهای زندگیت هم بالاست، به کم راضی نمیشوی و برای بدست آوردن و رسیدن به اهدافت حاضری هرکاری کنی... راست میگفت، آدم کمالگرایی مثل من همیشه دنبال پیشرفتش است تا قدم گذاردن به عقب.  میگفتهمیشه از اشتباهاتت پند میگیری و سعی در اصلاحشان داری... به جرات میتوانم بگویم بهترین، پرانرژی ترین و زیباترین حرف هایی بودند که در روز اول سال به من گفته شد. خوشحالم و امیدوارم که سال خوبی در پیش باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/03/20
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی