نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نگات ، غم توی چشات ، حالت خنده هات ، دوست دارم

هوا یه وقتا گریه ها ، که می میرم برات ، دوست دارم

قلبم پر از عشق توئه معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه

مثل قدیما با نگات دلم میلرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه

همه چی داره دوباره

تورو یاد من میاره

مگه می شه تو نباشی و

نم بارون بباره

تو دلم یه حرفی مونده ، که چشات اونو نخونده

ترس روزی که تو نیستی ، همه دنیامو سوزونده

قلبم پر از عشق توئه ، معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه

مثل قدیما با نگات دلم میلرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه

قلبم پر از عشق توئه ، معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه

مثل قدیما با نگات دلم میلرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه

نگات ، غم توی چشات ، حالت خنده هات ، دوست دارم


موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/04/18
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی