نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

خانه ابری

Saturday, 28 May 2016، 05:24 PM

من دلم میخواهد خانه ای بسازم بر فراز ابرها،  در خانه ام رو به خنکای نسیم ابرها باز شود،

من دلم  میخواهد شب ها بالشم ابری پنبه ای شکل باشد، 

دلم میخواهد نردبانی بگذارم از آسمان میان ابرها تا زمین تا هربار حوصله ام سر رفت بروم آن بالا به خانه ابریم سربزنم... #فاطمه #نوت_نویس #رویا #خیالات #هایکو #شعر 

#lifestyle #hope #life #clouds #sky #dreams #airplane

موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/05/28
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی