نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

ستاره

Wednesday, 29 November 2017، 09:13 AM

تو همون ستاره بودی که به من راهو نشون داد

سرنوشت من تو بودی که مسیرم به تو افتاد

رو به بیراهه میرفتم اگه تو نمیرسیدی

اگه از اون طرف شب تنهاییمو نمیدیدی

این تو بودی که شنیدی هق هق بی کسیامو

تو به جون و دل خریدی همه دلواپسیامو

اگه تو نبودی امروز از نفس افتاده بودم

خاطرات فرداهامو دست دیروز داده بودم

با تو میدونم که دیگه نمیرم رو به تباهی

دیگه راهو اشتباهی نمیرم سمت سیاهی

این تو بودی که شنیدی هق هق بی کسیامو

تو به جون و دل خریدی همه دلواپسیامو

اگه تو نبودی امروز از نفس افتاده بودم

خاطرات فرداهامو دست دیروز داده بودم

با تو میدونم که دیگه نمیرم رو به تباهی

دیگه راهو اشتباهی نمیرم سمت سیاهی


دانلود آهنگ ستاره سیاوش قمیشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ 17/11/29
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی