نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

وقتی از آدمی بدم می آید و حس خوب ندارم یا نسبت به او حس بد که نه، اما در بهترین حالتش خنثی هستم، بیشتر کشش پیدا میکنم . نه برای ارتباط، نه برای دوستی که برای آن که از دور تماشا کنم که چه چیز از وجود من در او نهاده شده است که باعث میشود از او دوری کنم. ما آدم ها این گونه ایم که همیشه نسبت به آن بخش منفی از وجود آدم ها که بیشتر شبیه ماست دوری میکنیم. همه مان کمالگراییم، میل به خوبی داریم، تمایل به مبرا کردن خودمان از بدی ها انگار... همین است که گاه وقتی از کسی بدمان می آید قطعا آن بخش از وجودش در ما نیز وجود دارد و عجیب است که همواره این تئوری برای من درست از آب در آمده و باعث شناخت خودم شده. امتحان کنید. خواهید دید که همینطور است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ 18/05/04
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی