نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

بینایی سنج بوتاکسی!

Wednesday, 1 July 2015، 11:32 AM

امروز رفته بودم برای تمدید گواهینامه، از ده تومنی که بابت دوسال دیرکرد تمدید از من گرفتند که بگذریم، فرستادند که بروم معاینه چشم،  وارد کلینیک شدم که دیدم نوشته کلینیک پوست، مو، زیبایی،لیزر،کاشت مو. تا بدین جای کار با خودم فقط تصورم این بود که خب احتمالا که دکتری آن جا نشسته بینایی سنج و دکتری در تخصص همین کارهایی که نوشته! از معطل شدنی که سر نداشتن پول نقد همراهم و کارتخوان نداشتن کلینیک هم که بگذریم ، بعد از کلی که چشممان به جمال اتاق بینایی سنجی روشن شد، دکتر را صدا زدند که برود. من هم خوش خیال نشستم که دکتر بیاید که هی دو دقیقه شد نیامد، ده دقیقه شد نیامد، گفتم خانوم شاید این جمعه بیاید شاید؟! آخه کجا رفت؟! نگو آقای محترم دکتر بینایی سنج کار تزریق بوتاکس، و تمام آن کارهایی که بالا قید شد هم انجام میدهند الان یکی از مریضانشان بدحال آمده کلینیک و دکترجان مشغولند! با قیافه ای زل زده در دوربین در حالی که کارت تبلیغاتی کلینیک به زور در دستم چپانیده شد معاینه چشمی انجام دادم و با خودم فکر کردم مملکتی که بینایی سنجش کار بوتاکس انجام میدهد، باید هم وقت مردم و جان انسان ها هم در آن بی ارزش بشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ 15/07/01
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی