نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

تا کی تبعیض اخه؟ :(

Saturday, 16 January 2016، 06:02 PM

زمانی که من کنکور لیسانس دادم، بین 460 هزار نفر داوطلب رتبه 2000 آوردن کار راحتی نبود اما درس خوندم و آوردم. رفتم رشته برق، همون رشته ای که یکی از انتخاب های تمام رتبه های برتر کنکور هست. بگذریم از گرایش الکترونیک لیسانسم. رفتیم ارشد و تصمیم گرفتم ارشد قدرت بخونم، ارشد قدرت به نسبت بقیه گرایش های دیگر برق در ایران سهم کمتری داره نسبتا و این که از همین سهم کم هم تنها 30 درصد پذیرشش از دخترهاست و اما این ریسک رو هم پذیرفتم و رفتم رشته قدرت خونم. بازم بگذریم که توی دوران ارشد 100 صفحه انگلیسی جون کندم تا مقاله انگلیسی بنویسم و دوتا مقاله ژورنال بدم و اکسپت بگیرم و معدلم به نسبت خوب بشه و موفق فارغ التحصیل بشم...همه اینا رو دارم میگم که اعتراض کنم، اعتراض کنم به اون کسی که نشسته و آزمون استخدامی طراحی کرده که حتی برای دلخوشی من هم که شده یک نفر، فقط یک نفر دختر توی سهمیه های استخدام برای من بذاره...منی که اینقدر تلاش کردم که بتونم به سهم خودم یه مهندس برق قدرت موفق باشم و حتی همین الان هم در محل کارم توی همین گرایش قدرت ظرافت هایی به خرج میدم که خیلی از آقایون شاید نتونن به کارش بگیرن...منی که فکر میکردم باید تلاش کنم و کمک کنم مملکت رو بسازم...آخه انصافا تا کی باید اینقدر مرد سالاری باشه؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/01/16
notenevis ...

نظرات  (۱)

و اون موقع که دست از تلاش برداری 
تیر خلاص رو به خودت زدی !!
پــــس دســت نــــکــــش !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی