نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

انگار دست منم نیست!

Friday, 12 February 2016، 06:32 PM

اگر به من باشد که برای کسی که قرار است برایت ماندنی نباشد همان یک بار سلام هم زیاد است، اما خب مسلما به من نیست و هرکس کار خودش را میکند و هربار هزار سلام میدهد تا خداحافظی آخر را با هزار آه و ناله پس بدهد. اگر به من باشد که همه دوستان فارغ از منفعت و سود و ضررشان عزیزند و به رسم ادب قابل معاشرت و هم کلامی،  اما خب باز هم آدم ها راه خودشان را میروند و به نن نیست و عده ای بر عده دیگر برتری می یابند و همین برتری میشود بلای جان به وقت خداحافظی. اگر به من باشد خاطره بازی و خاطره سازی خوب است اما با اهلش، اما باز هم دست من نیست و آدم ها خاطره تلنبار میکنند تا غروب های جمعه شان بی نصیب نشوند از نعمت دل گرفتگی.

موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/02/12
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی