نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

دلم گرفته ...

Wednesday, 11 May 2016، 05:38 PM

تمام جسمم درد میکند، شاید اثرات باشگاه رفتن باشد، اما بدتر از آن روحم هست...روحم درد دارد، به اندازه تمام عمرم امشب روح درد دارم، از لحاظ پزشکیش را نمیدانم، اما حس میکنم درون خودم جمعم کرده باشند، یکجور قلبم درونم مچاله شده باشد که انگار حسش کنم...نمیگویم ناامید، نمیگویم بی حس، اسمی از هیچ چیز به میان نمی آورم جز دلی که گرفته است، دلی که امشب به اندازه دریایی اشک بارش هست، که اگر نبارد غمباد میشود...دلم یک نفر را میخواهد که بی ان که حرفی بزند، بی آن که قضاوتم کند، بی آن که بخواهد اصلا یادش بماند حرف هایم را  روبرویم بنشیند و فقط گوش بدهد به من ...فقط بشود گوشی شنوا تا کمی تخلیه شوم...حالم آنقدر عجیب است که حتی به یاد ندارم که در اوج احساسات نوجوانی و اوایل نوزده بیست سالگی هم اینطور شده باشم...درون خودم، درون غارم آنقدر تاریک و نمدار شده که تمام وجودم پراز غم شده...امشب دلم گرفته است...واقعا گرفته است...

موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/05/11
notenevis ...

جسم

دل

روح

نظرات  (۱)

12 May 16 ، 18:01 نیلوفر یاراحمدی
ممکن است چنین کسی هم باشد ولی از حال او بی خبر باشی.ممکن است بخواهد گوش شنوا باشد.نه نصیحتی کند؛نه پرحرفی کند و نه مثلا بگوید همه چیز درست می شود. تنها کنار تو بنشیند و فقط گوش بدهد. آن گاه به چشمان تو خیره شود ؛ تبسمی کند بر گفتارهایت و لبخندی به پهنای تمام صورتش را به تو هدیه کند
ممکن است خیلی از آدم ها بخواهند جای همان یک نفر باشند. مهم این است تو اراده ات را بر چه چیز بنا نهاده باشی‌. اگر اراده ات را بر اعتماد به آن شخص بنا نهاده باشی آن هم نشینی جسمت را آرام می سازد و می شود یک مسکن قوی برای دردهای روحیت ولی اگر اراده ات را بر بی اعتمادی بنا نهاده باشی حتی اگر او بخواهد همراهیت کند نخواهد توانست.... 
پاسخ:
IP ADRESS یکسان آدما گاهی دست کامنت گذار رو رو میکنه.همینقدری میدونم که گاهی کسی که کامنت میذاره میتونه یکی دیگه باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی