نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

حتی اگر یک روز باقی باشد!

Monday, 20 June 2016، 05:19 PM

با خودم زیر لب تکرار میکنم مثل همیشه که همیشه آخر داستان خوب خواهد بود، حتی اگر اکنون خوب نیست پس هنوز آخرش نیست و بعد سعی میکنم بگذرم از روزهای سخت...آن وقت است که شروع به خیال پردازی میکنم، با خودم رویاهایم را جلو چشمم می آورم  وسعی میکنم با خودم فکر کنم که بالاخره معجزه ای اتفاق می افتد، بالاخره یک اتفاق خوب می آید ... اصلا آگهی زده ام در خیالم که "به یک معجزه جهت اتفاق افتادن نیازمندم #نیازمندیها" و همچنان در انتظار می نشینم، در انتظار محقق شدن تمام رویاهایم، در انتظار یافتن عشق افلاطونی ام، در انتظار دیدن نتایج تلاشم در زندگی و روز به روز شادتر از دیروز شدنم...دارم به روزهایی فکر میکنم که خوشبخت ترین، موفق ترین و شادترین دختر روی زمین شده ام...مطمئنم که آن روز بالاخره خواهد آمد، حتی اگر یک روز به آخر عمرم باقی باشد... 

موافقین ۲ مخالفین ۰ 16/06/20
notenevis ...

زندگی

معجزه

نظرات  (۱)

قشنگ بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی