نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد

Thursday, 7 July 2016، 09:16 PM

کسی که برگشت من نبودم. من را جاگذاشتم در جایی میان گذشته و حالم... به گمانم همه آدم ها این مرحله را از سربگذرانند و من را جاگذارند در بخشی از تاریخ عمرشان... منی که جاگذاشتم ضعیف تر از الانم بود، تاب و توان و صبوریش کمتر بود و با مرگ احساساتش کنار نمی آمد... اما منِ الان بالغ تر، پخته تر شده است... منی که قوی تر و محکم تر بر سر تمام کمی ها و کاستی ها و سختی ها، مشکلات زندگی و شکست هایش تمام قد می ایستد و دیگر نمیترسد... منی که آنقدر به بالاسری اعتماد کرده که دیگر گریه نمیکند و فقط حوصله میکند همه چیز را... حتی زندگی که باب طبعش نیست را... من را جا گذاشتم، من دیگر یکی دیگر شده ام که بیگانه با منِ قبلش نیست اما به وضوح بزرگتر و پخته تر شده است و شانسی که در زندگی آورده آن است که کودک درونش همچنان پر شروشور، فعال،  پرهیجان و انرژی و بهانه گیر و لجباز است...

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/07/07
notenevis ...

نظرات  (۱)

07 July 16 ، 21:17 کالاحراج
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی