نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

اعتماد بنفس وافی و کافی:))

Thursday, 21 July 2016، 05:57 PM

 داشتیم حرف میزدیم با یکی از دوستانم که با اعتمادبنفس به او گفتم من همان زنی هستم که هر مردی به او احتیاج دارد، بعد از کلی خندیدن و شوخی کردن گفت چطور اینقدر اعتماد بنفست بالا هست که اینقدر محکم میگویی؟ گفتم من هم یک آدم هستم، ممکن است اشتباه کنم، درست مثل خیلی از آدم های دیگر و هیچ هم بعید نیست، اما با شناختی که از خودم و روحیات خودم دارم میدانم که از هیچ نظر کمبودی در خودم حس نمیکنم و از لحاظ عشق و احساسات میدانم که اگر کسی را دوست داشته باشم، آنقدر عمیق و شدید دوست خواهم داشت که اگر طرف مقابلم من را انتخاب نکند یا کمتر دوست داشته باشد قطعا هرگز دختری مثل من را پیدا نخواهد کرد روی زمین که اینقدر منحصربفرد دوستش داشته باشد...راستش درست یا غلطش را نمیدانم اما همینقدر اعتمادبنفسش را دارم که این حرف ها را با صراحت بزنم ... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/07/21
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی