نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

تو با تمام حادثه ها فرق میکنی

Tuesday, 6 February 2018، 04:15 PM

شهر از هجوم ِ خاطره هایت به من پُر است
بعد از تو شهر از من ِ دیوانه  از من ِ دیوانه از من ِ دیوانه
از من ِ دیوانه دلخور است

از من که بین ِ بود و عدم پرسه میزدم
تو بودی و کنار ِ خودم پرسه میزدم
تو بودی و کنار ِ خودم پرسه میزدم

از من که بین ِ بود و عدم پرسه میزدم
تو بودی و کنار ِ خودم پرسه میزدم
تو بودی و کنار ِ خودم پرسه میزدم
تو بودی و تمام غزل ها ترانه ها
من بودمو تمام ستم ها بهانه ها
من بودمو مجال شگفتی برای عشق
تو بودی و تحمل سخت بهای عشق

متن آهنگ همایون شجریان هجوم خاطره

قلبم به خاطر تو مرا طرد کرده است
میسوزد از کسی که تو را سرد کرده است
قلبم به خاطر تو مرا طرد کرده است
میسوزد از کسی که تو را سرد کرده است
از عشق رد شدی که من از ترس رد شوم
دیگر نمیتوانم از این درس رد شوم
این بار آخر است برای خودم نه تو
من پشت خط فاجعه عاشق شدم نه تو

گرداب را درون خودت غرق یکنی
تو با تمام حادثه ها فرق میکنی
گرداب را درون خودت غرق یکنی
تو با تمام حادثه ها فرق میکنی..

ترانه سرا : افشین یداللهی

موافقین ۰ مخالفین ۰ 18/02/06
notenevis ...

نظرات  (۲)

24 April 19 ، 17:10 گیتارینو
ممنون بابت سایت خوبتون

تشکر بابت وبلاگ خوبتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی