نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

انتخاب های تاثیرگذار!

Sunday, 8 April 2018، 09:52 PM

آدمی در زندگی انتخاب های فراوانی میکند!گاه انتخاب هایی که کل زندگیش را تحت تاثیر خود قرار میدهد . یادم هست یک روز وقتی میخواستم انتخاب رشته کنم برای دانشگاه در کارشناسی، یکی از عزیزترین هایم گفت یادت باشد که این انتخاب همه ابعاد زندگیت را ممکن است تحت تاثیر قرار بدهد و فردا روزی اگر یک خانم چهل ساله شدی همه تو را در این رشته  وپیشه خواهند شناخت و حتی فرزندت تو را به این انتخاب می شناسد. همین است که همیشه بر سر انتخاب هایم وسواس به خرج داده ام، سخت گرفته ام و تمامی ابعادش را در نظر گرفته ام و این میان حتی کسانی که با تصمیم من ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند را هم در نظر گرفته ام... گاهی از دید دیگران خوب نیست ، گاهی زیادی است این سختگیری و گاهی بیهوده...اما راستش به گمانم چشیدن طعم اشتباهی در زندگی آن هم برای تمام عمر چندان جذابیتی برایم نداشته باشد که کل عمرم را به خاطر انتخاب هایم قمار کنم...گاهی هم انتخاب باید کرد و اجازه داد بقیه انتخاب ها در مسیر اتفاق افتند و یک روز دوباره زندگی حق انتخاب های جدید به تو بدهد...گاهی با خودم فکر میکنم همین جایی که هستی بایست، تمام تلاشت را بکن و اجازه بده در ادامه هرچه باید اتفاق افتد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ 18/04/08
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی