نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

دختر موفق!

Saturday, 19 May 2018، 10:57 PM

 دختر موفق؟ یکی میپرسید دختر موفق یعنی چه؟ راستش هرچه فکر کردم نتوانستم در لحظه وصف کنم چرا که خیلی چیزها در ذهن آدم در لحظه نقش میبندد. اما به گمانم دختری موفق است که با تمام استقلالی که از لحاظ مالی، روحی ، مادی و معنوی دارد، بتواند از استقلالش در مسیری مناسب استفاده کند که تنها نماند...که یار و همراه مناسبی برای همسفر زندگیش باشد. اما انگار یکهو خیلی چیزها در ذهنم باز هم تغییر کرد، چرا که تنها نبودن را یک معیار برای موفقیت حساب کردم...هرچه با خودم فکر کردم کنار نیامدم که یکی را با تمام موفقیت هایش، وقتی دچار تنهایی است، که البته منظورم یک تنهایی که او نمیخواهدش و نه تنهایی خودخواسته ، چگونه موفقی خطاب کنم. اما تنها نبودن قطعا یک معیار است که در موفقیت آنقدر بی اهمیت است که میشود گفت اگر بخواهد اتفاق می افتد و اگر اتفاق نیوفتاد ، شاید به نفع آدمی باشد ، چرا که گاه تنها بودن بهتر از بودن در یک رابطه سرتاسر اشتباه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ 18/05/19
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی