نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

هفت ماهگی خروج از ایران

Wednesday, 1 August 2018، 03:21 PM

هفت ماه گذشت از روزی که از ایران خارج شدم! و امروز بعد از گذشت هفت ماه خیلی حس ها رو تجربه کردم که هیچ وقت توی عمرم تجربشون رو نداشتم. کسانی که الان ایران هستن فکر میکنن که کسانی که اونجا نیستن در صلح و آرامشن و بی خبراز همه چیز حتی حق نگرانی برای ایران رو ندارن. در حالی که خیلی از ماها اینجا دانشجو هستیم و هرلحظه با هرخبری ممکنه اتفاقی بیوفته و ویزای دانشجویی ماها بره روی هوا... این یک بعد قضیست و تقریبا همه ما اعضای خانوادمون در ایران هستن و نگرانی و غم و غصه اونا ما رو هم ناراحت میکنه، مورد دیگه این که دسترسی به فضای آزاد رسانه ای و اینترنت پرسرعت باعث میشه که ما بیشتر در معرض خواندن اخبار باشیم و با توجه به این که در بطن قضیه نیستیم استرس و نگرانی بیشتری رو تجربه کنیم. امروز با استادم حرف میزدم و داشتم میگفتم که من توی ایران سه سال تمام کار کردم و وقتی بابت حقوق من بحث شد، خیلی غمگین شدم چون اونقدر ریال بی ارزش شده که قابل بیان نبود. اونایی که رفتن ، اونایی که ایران موندن و اونایی که مهاجرت کردن... داستانا متفاوته و شدت تجربه احساسات و مشکلات ، اما واقعیت اینه سلامت روانی همه ما به عنوان یک ایرانی واقعا در خطره و خیلیمون دچار یک استرس و اضطراب مزمن شدیم که واقعا نمیدونیم چیکار باید کرد و توی این شرایط هیجانی جامعه خیلیا رو آوردن به تصمیمات آنی و لحظه ای... کاش اتفاقی بیوفته که حالمون 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 18/08/01
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی