نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

درون شکننده ام

Saturday, 18 August 2018، 02:53 PM

شاید کمی سرتق به نظر برسم، شاید کمی مغرور و بی توجه و خودخواه...شاید کمی اینطور به نظر برسد که نگاه از بالا به تمام آدم ها دارم و بورژآی درونم بسیار فعال است و شاید گاه رفتارهای خود من هم دامن بهشان زده است اما هیچکس نمیداند درونی دارم که اگر کسی از من رنجش خاطری داشته باشد یا دلخور باشد با تمام وجود ناراحت میشوم. شاید روراست بودنم گاه آزاردهنده باشد حتی اما برای متعادل کردن الاکلنگ زندگی گاه مجبورم. گاه دلم میخواهد یکی باشد که بداند درون من یک آدم پراحساس است که دنیای آدم ها برایش بسیار قابل احترام است و کمی شکننده است درونم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ 18/08/18
notenevis ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی