نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

نوت نویس

جایی برای خالی کردن آن چه در ذهنم می گذرد ...

بهت زدگی مفرط!

Sunday, 8 May 2016، 07:31 PM

گاهی با خودم میترسم، نگران میشوم، یکهو بهتم میزند که گاهی که خواسته ام حرف بزنم، آن وقت هایی که یکهو دلم خواسته هیجاناتم را ول بدهم میان متن زندگی تا سر حد جیغ کشیدن ، یا حتی بعضی وقت ها که دلم خواسته بابت قضاوت بقیه بهشان توضیحی بدهم آیا کسانی که در لحظه حاضر بودند و میتوانستند بشنوند دلشان خواست چیزی بشنوند؟ اصلا خواستند ببینند یک نفر له له میزند که بگوید چه مرگش هست؟ اصلا دلشان خواست احساسات و هیجاناتم را ببینند؟ اصلا غرور و عزت نفس من ارزشش را داشت که بخواهم برایشان زیرپایم بگذارم و هربار هربار جوابم منفی بود...جوابم منفی بود چرا که اگر هم این کار را کردم شاید بار اول و دوم بازخورد خوبی داشت و آدم ها هردفعه بعد از مدتی خودشان را گم کردند...هربار به من ثابت شد که هر آدمی عمیق نیست، هر آدم سطحی نگری توان نشان دادن پاسخ مناسب با احساس و هیجانت را ندارد و این دردناک ترین یافته ام شد هردفعه...همین شده است که مدت هاست که در بیشتر مواقع سکوت را برهمه چیز ترجیح میدهم و تا مرز اطمینان که پیش رفتم آن وقت شاید، ان هم فقط شاید کم خودم را ، دلم را ، هیجانم راریال توضیحاتم را عرضه کنم. همین

نظرات  (۱)

08 May 16 ، 20:29 نیلوفر یاراحمدی
بعضی وقت ها پیش می آید کسی تو را دوست داشته باشد. این دوست داشتن یک شرط کوچک میخواهد.شرطش این می شود که تو آیا نسبت به احساس او واکنش مثبتی نشان می دهی یا خیر. اگر واکنش تو مثبت بود قطعا او نیز واکنشش مثبت است ولی اگر نتوانستی یا بلد نبودی به احساسش درست واکنش دهی ترجیح می دهد کوله بارش را بردارد و با خود ببرد. اینجور آدم ها. آدم های سطحی نگر نیستند بلکه برعکس بسیار هم عمیقند. اینجور آدم ها شاید حتی به عشق های اساطیری معتقد باشند. 
پاسخ:
اوهوم... خب منم میگم اون آدمی که همچین آدمایی رو دست کم میگیره سطحی نگره.منظور متنم همینه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی